Rzeszów, ul. Krakowska 36
+48 794 960 639
biuro@fithouserzeszow.pl


Oferta i opis zajęć

PILATES

To wspaniały trening całego ciała, który łączy elastyczność z siłą i wytrzymałością. Wzmacnia układ oddechowy, mięśnie posturalne, poprawia krążenie i koi układ nerwowy, poprawia koncentrację oraz świadomość swojego ciała.

To idealny trening, który połączony z odpowiednio zbilansowaną dietą, wysmukli twoje ciało od palców u stóp po czubek głowy. Pilates to sprawne, zdrowe, silne ciało i duch. Pilates Flow Intensywna opcja dla osób z doświadczeniem w praktyce Pilates i bez poważniejszych kontuzji.

PILATES SENIORA

Zajęcia dopasowane do możliwości i potrzeb tej grupy wiekowej.
To wspaniały trening poprawiający elastyczność, równowagę, siłę, wytrzymałość, sprawność umysłu i koncentrację. Bezpieczny przy osteoporozie, trening wzmacniający kości i poprawiający mobilność stawów. Kontakt z innymi osobami w grupie daje dodatkowe korzyści emocjonalne poprawiając nastrój.

PILATES DLA KOBIET W CIĄŻY

Wspaniałe zajęcia dla pań w ciąży:

– poprawiają mobilność kręgosłupa i miednicy
– wzmacniają mięśnie posturalne
– rozluźniają napięcia
– poprawiają mobilność części piersiowej kręgosłupa
– uelastycznią mięśnie dna miednicy
– poprawią postawę i sprawiają, że dziecko ma więcej miejsca w środku, a mama czuje mniejszy dyskomfort
– uspakajają i poprawiają nastrój dzięki ćwiczeniom oddechowym i rozluźniającym
– poprawiają krążenie, dotleniają dziecko i dają dużą dawkę endorfin.

“Czy warto ćwiczyć w ciąży?

Teraz po porodzie mogę powiedzieć w 100% że warto. Zajęcia dla kobiet w ciąży na jakie chodziłam praktycznie od 15-16 tyg ciąży sprawiły przede wszystkim że uwierzyłam w siłę swojego organizmu. Koleżanki z grupy dawały wsparcie na każdym etapie rozwoju ciąży a dodatkowo spędzony wspólny czas świetnie odganiał wszelkie obawy.
A teraz do rzeczy:
– na zajęciach wzmocniłam kręgosłup (cały okres ciąży bez bólu),
– wzmocniłam mięśnie ud, pośladków (bardzo przydały się w trakcie porodu),
– utrzymałam mięśnie brzucha w dobrej kondycji,
– utrzymałam ciało w dobrej formie (cała ciążę zbierałam komplementy od osób z otoczenia).
To teraz jeszcze dwa słowa o porodzie: poród był piękny taki o jakim marzyłam bez znieczulenia bez oksytocyny i innych ingerencji, trwał długo (ok. 8 godzin do pełnego rozwarcia i prawie 1,5 h parcia) nie powiem było ciężko ale dzięki przygotowaniu na ćwiczeniach dałam radę wyjść z sali porodowej o własnych siłach i z uśmiechem na twarzy.”
Magda Sobolak

Więcej recenzji znajdziecie na naszej stronie Facebook, ale możecie również zaglądnąć na mój Instagram: @annawojterafitbelly

WZMACNIANIE I REGENERACJA PO PORODZIE

Ciało kobiety w ciąży przechodzi ogromną transformację zaczynając od całej motoryki po maksymalnie rozciągnięte mięśnie brzucha, osłabione i rozluźnione stawy czy nadmiernie spięte mięśnie przykręgosłupowe. Zmiany jakie zachodzą mają ogromny wpływ na komfort życia i wykonywanie codziennych czynności.

Program regeneracji ma na celu odwrócenie procesów jakie zaszły, wzmocnienie mięśni posturalnych, regenerację dna miednicy, przepony i mięśni brzucha oraz pionizację postawy, która w dużej mierze ma wpływ na szybkość procesów regeneracyjnych. Zajęcia są bezpieczne przy rozejściu mięśnia prostego brzucha i wysiłkowym nietrzymaniu moczu.

ZAJĘCIA FITNESS

To trening wzmacniający kondycję, wytrzymałość, siłę twoich mięśni i stawów. To świetne rozwiązanie dla pań, które chcą zrzucić kilka kilogramów i ujędrnić mięśnie. Dużo pozytywnej energii i wariacje dla każdego poziomu zaawansowania. Doskonalimy tutaj również technikę i unikamy kontuzji! Treningi są spontaniczne, łączą różne elementy i style, nigdy nie są takie same.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zdrowy kręgosłup to przede wszystkim zdrowe nawyki na co dzień oraz równowaga mięśniowa całego ciała, a nie tylko poszczególnych grup mięśniowych. Na zajęciach nie tylko pracujemy nad wzmocnieniem całego ciała i rozluźnieniem napięć mięśniowych powstałych w wyniku codziennych obciążeń związanych głównie z siedzącym trybem życia, ale również uczymy się jak bezpiecznie wykonywać czynności codzienne.

Pionizujemy i stabilizujemy postawę, staramy się zrównoważyć siłę i elastyczność naszego ciała.

TRENING INDYWIDUALNY